piątek, 11 września 2015

WSPOMNIEŃ CZAS

Dziś mija rok od naszej wyprawy do Stanów. Oglądając zdjęcia, aż łza mi się kręci w oku. Bardzo chętnie wybralibyśmy się tam jeszcze raz i mam nadzieje, że tak się stanie. 

Tym którzy wybierają się do Nowego Yorku polecam moje poprzednie post,y w których opisuje miejsca które według mnie warto odwiedzić. (tutajtutajtutajtutajtutajtutajtutajtutaj )

Nie pisałam wcześniej o jeszcze jednej atrakcji, z której warto skorzystać. Jest nią przejażdżka kolejką linową z Roosevelt Island na Manhattan i z powrotem. Jazda kolejką zajmuje 7 minut podczas, których można zrobić piękne zdjęcia bo widok jest naprawdę niesamowity  ( no może trochę przesadziłam, ale jest naprawdę fajnie). Kosztuje tyle co bilet na metro. Uważam, że warto sobie zafundować tą atrakcję, o której mało kto wie i nie jest oblegana przez turystów.









a tu jeszcze parę fotek

































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz