czwartek, 31 stycznia 2013

I LOVE SWEDEN

Obserwując mój blog można zauważyć moje zamiłowania do szwedzkiego designu. Większość zdjęć, które umieściłam reprezentują właśnie takie wnętrza. Zdjęcia te znalazłam w internecie przypadkowo przeglądając inne blogi lub strony opisujące wnętrza. Jednak do tej pory nie wpadłam na to żeby zajrzeć na strony szwedzkich agencji nieruchomości, które są kopalnią zdjęć pięknych szwedzkich wnętrz. Tego odkrycia dokonała Agata, która prowadzi bardzo pyszny blog kulinarny KUCHNIA AGATY oraz od niedawna AGATA OD KUCHNI, które serdecznie polecam.

Na stronach tych każde mieszkanie jest pięknie sfotografowane. Nie ma przypadkowych i bezsensownych ujęć a wszystko wygląda jak z katalogu. Od czasu kiedy zobaczyłam stronkę u Agaty prawie codziennie tam zaglądam. To naprawdę skarbnica inspiracji dla fanów szwedzkiego designu.

Spójrzcie sami !!!!!

http://www.alvhemmakleri.se/hem-till-salu












2 komentarze: