poniedziałek, 7 stycznia 2013

NOWY ROK - PODSUMOWANIE

Koniec roku i początek nowego to dla wszystkich czas podsumowań i planowania. Każdy wymyśla sobie postanowienia na nadchodzący rok. Ja w tym roku postanowiłam odejść od tej reguły i nic sobie nie zakładać ani nie postanawiać. Czas płynie dalej tylko jego odliczanie rozpoczyna się od nowa. Wiąże się to przede wszystkim z tym, że ilekroć coś sobie postanowiłam np. że będę jadła mniej słodyczy zjadałam ich trzy razy tyle. To niesie ze sobą rozczarowanie i brak motywacji.

Niemniej jednak to pierwszy rok życia mojego bloga więc postanowiłam dokonać małego podsumowania :) Zapraszam do obejrzenia krótkiego przypomnienia co działo się na blogu od początku działania :)


WYDARZENIA

OTWARCIE COFFEE PHOTO
 LANDSCHAFT


ZAMIENIADA



AUDIORIVER
ŚWIĘTO ULICY CIESZKOWSKIEGO
OTWARCIE WAKEPARKU

ReFASHION  DAY

MIEJSCA
















HAND MEJDY




itd...........




do zobaczenia






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz