niedziela, 9 marca 2014

OBRAZKI RAMECZKI

Najlepszym dopełnieniem każdego wnętrza są według mnie dobrze dobrane dodatki. To one nadają charakter wnętrzu i wiele mówią o jego właścicielu. Nie jest to jednak takie proste. Urządzając swoje mieszkanie największą trudność sprawiło mi dobranie obrazów lub innych ozdób na ścianę. Mamy do wyboru obrazy malowane tradycyjnymi technikami, zdjęcia oraz grafiki. Od jakiegoś czasu królują napisy wykonane z różnych materiałów. Trudno jest jednak znaleźć fajny obraz lub grafikę, która nie kosztuje majątku i jednocześnie nie jest kiczowata. Ostatnio miałam jednak to szczęście, że moje wspaniałe koleżanki podarowały mi na urodziny piękną grafikę z moją podobizną wykonaną przez naszą koleżankę Ewkę.
Ale  jedna to dla mnie za mało. Chcę więcej. Szukam więc dalej :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz